KARHU – IT’S TIME FOR FINLAND’S LEGENDARY SPORTS BRAND

U svetu inovacija koji vrtoglavom brzinom napreduje, uz sve veću konkurentnost na tržištu, mnogo je ideja, ali, čini se, malo onih revolucionarnih koje bi ostavile trag ili u potpunosti izmenile percepciju o nekim pojavama. Kada govorimo o sportu, jedan legendarni finski brend je uspeo da se upiše u istoriju kao pionir u oblasti razvoja tehnologija i da za kratko vreme postane vodeći proizvođač patika za trčanje. Od ručno pravljenih modela za neke od najuspešnijih atletičara prošlog veka do najsavremenijih runing i lifestyle silueta dizajniranih za urbane igrače, iza slogana Finland’s legendary sports brand stoji ime koje sa punim pravom zaslužuje pažnju svih ljubitelja sneaker kulture. Predstavljamo vam KARHU, novi brend na našim policama koji sa nestrpljenjem čeka da bude otkriven.

KARHU IS BORN: KRATKA ISTORIJA NASTANKA BRENDA

 

Sve je počelo davne 1916. godine u gradu Helsinkiju gde je osnovan workshop pod nazivom Ab sportartiklar Oy koji se prvobitno bavio proizvodnjom skija, koplja i diskova od breze, da bi ubrzo krenuo sa razvojem trkačkih patika koje će, između ostalih, nositi prvi „Leteći Finac“, Hannes Kolehmainen i Ville Ritola – svetski prvaci u trčanju na duge staze. Četiri godine kasnije, kompanija menja ime u KARHU (na finskom „medved“), Flying Finns dominiraju na stazama širom sveta, brend dobija brojna priznanja, a Pavo Nurmi se vraća kući sa devet zlatnih Olimpijskih medalja u, sada već čuvenim, patikama za trčanje.

 

THREE STRIPES I STVARANJE MESTARI LOGOTIPA

 

Pedesetih godina prošlog veka, u KARHU modelima su osvajali kilometre neki od najpoznatijih atletičara, ali ono što mnogi ne znaju je da su tri pruge sa njihovih sprinterica završile kao prepoznatljivi logo drugog proizvođača sportske opreme. Naime, jedan detalj sprinterica u kojima su takmičari, na čelu sa Emilom Zatopekom, izdominirali na Olimpijskim igrama u Helsinkiju (1952.) sa čak 15 osvojenih medalja, prodat je adidas-u koji ga i danas koristi. Nedugo zatim, brend registruje svoj čuveni M logo, tada jedini zvanični logo na patikama za trčanje. Nastao je od finske reči Mestari, što u prevodu znači „šampion“. Različite varijacije ovog logotipa i danas se mogu videti na nekim KARHU modelima.

KARHU U SAVREMENOM SNEAKER SVETU

 

Od inovativnog Air Cushion sistema, pa do Fulcrum i Aero Foam tehnologija srednjeg đona, KARHU patike, pored impresivnog dizajna, odlikuje i neverovatna udobnost. Trčanje, kao inspiracija za nastanak najpoznatijih lifestyle modela, znači samo jedno – komfor u svom najčistijem obliku, ali i detalje dizajna koji patikama daju izgled brzine i agresivnosti. Istaknut đon, kombinacija različitih tekstura i materijala u gornjištu i koloriti koji varijaju od klasičnih i bejzik tonova, sve do pastelnih i upečatljivih nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Najbolje od svega je to što ove patike lako pronalaze put do zaljubljenika u sneaker trendove. Street style autfiti mnogih sneaker heads-a, influensera i pobornika urbane kulture ne mogu da prođu bez nekog od aktuelnih KARHU modela. U našoj ponudi za sada su dostupni modeli iz Mascot Pack asortimana – Legacy i Fusion 2.0. iz edicije „Fear Bear“, kao i modeli Aria i Fushion koje možete pronaći u okviru „Cheer Bear“ izdanja.

Kompletna KARHU ponuda dostupna je u Tike shop-u, kao i online, a mi vas pozivamo da doživite potpuno drugačije sneaker iskustvo i da upotpunite svoju kolekciju bar jednim parom patika ovog legendarnog finskog brenda.

Ostali komentari

  • 30.07.2022. 14:25